Consumentenbond

woensdag, 20/12/2017

De Belgische CKV Spaarbank staat binnenkort in onze vergelijker voor depositorekeningen. Savedo gaat de 4-jaarsdeposito van CKV in Nederland aanbieden. En met een spaarrente van 1,8% is dat nu een zeer aantrekkelijk tarief.

Banken.nl

maandag, 04/12/2017

Door een overvloed aan (spaar)geld voor Nederlandse banken en omdat dusver weinig alternatieven waren, kon men in Nederland ongestoord zakken met de spaarrentes.

Knack

donderdag, 23/11/2017

Rudi Deruytter, CEO van CKV Spaarbank: "Via het fintech-platform van Savedo trokken we de voorbije weken vooral Duits, Nederlands en Oostenrijks spaargeld aan. Gemiddeld gaat het om 27.000 euro per nieuwe klant. Voor CKV is dat een mooie manier om de funding te diversifiëren."

De Telegraaf

donderdag, 26/10/2017

Voor 4 en 5 jaar vast kunt u via het spaarplatform Savedo sparen bij de Portugese bank Banco BNI (1,71% voor 4 jaar en 1,81% voor 5 jaar). [...] Gelukkig is de depositogarantie in Portugal tegenwoordig net zo goed geregeld als in de rest van de Europese Unie, dus deze banken zijn een prima alternatief.

De Volkskrant

dinsdag, 26/09/2017

Die online bemiddelaars zijn te vergelijken met een reisbureau dat de beste bestemming selecteert voor geld dat in Nederland niets oplevert.